Известие

Collapse
No announcement yet.

Неработещ клаксон!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мисля, че това на скицата е изглед отзад. Тъй че гледай пин 5 на другата букса (лявата на снимката).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Мисля, че това на скицата е изглед отзад. Тъй че гледай пин 5 на другата букса (лявата на снимката).
      Аха, ясно. на другата букса пин 5 явно е на кафевият кабел с черната лентичка, щото до него на празното гнездо пише 6. Дадох му маса - не свири. Това черното реле как мога да го проверя?
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Извади го от гнездото му и разгледай означенията на изводите му. Локализирай изводи "30" и "87" в цокъла, свържи ги с едно мостче и виж дали ще се обадят тромбите.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Извади го от гнездото му и разгледай означенията на изводите му. Локализирай изводи "30" и "87" в цокъла, свържи ги с едно мостче и виж дали ще се обадят тромбите.
          Току що това правих Това реле е малко завряно та докато го пънках си помогнах с една отвертка, явно нещо опря между крачетата и клаксонът взе, че се разсвири хаха Извадих релето и му дадох + и - на 85 и 86 - b_angelov даде тоя акъл (той ми каза така да направя ) цъка там нещо уж работи. Слагам го - пак не свири?! .. бля какво става не знам
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Току що това правих Това реле е малко завряно та докато го пънках си помогнах с една отвертка, явно нещо опря между крачетата и клаксонът взе, че се разсвири хаха Извадих релето и му дадох + и - на 85 и 86 - b_angelov даде тоя акъл (той ми каза така да направя ) цъка там нещо уж работи. Слагам го - пак не свири?! .. бля какво става не знам
            А релето чуваш ли го да цъка, когато е на мястото си и когато натискаш клаксона или допираш онзи пин 5?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              А релето чуваш ли го да цъка, когато е на мястото си и когато натискаш клаксона или допираш онзи пин 5?
              Не.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                Извади релето от цокъла, бодни единия край на някакъв проводник в гнездото "85", вкарай релето в цокъла и допри другия край на проводника някъде на шаси и кажи какво се случва.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  супер си кореспондирате!евала момчета +1
                  sigpic 155ex 159ex 530new

                  Comment


                  • #24
                    Боднах по един кламер в леглата на 85 и 86 има постоянен + и постоянен - ?!

                    ---------- Post added at 14:52 ---------- Previous post was at 14:50 ----------

                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Извади релето от цокъла, бодни единия край на някакъв проводник в гнездото "85", вкарай релето в цокъла и допри другия край на проводника някъде на шаси и кажи какво се случва.
                    тука много не разбрах
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #25
                      Целта е така както релето си стои в цокъла, да свържеш неговия пин "85" към шаси. Мисля, че това най лесно ще направиш с тънко кабелче. Кабелчето и пина на релето трябва да са включени едновременно в гнездото на цокъла.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Боднах по един кламер в леглата на 85 и 86 има постоянен + и постоянен - ?![COLOR="Silver"]
                        Аз пък тука много не разбрах.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Целта е така както релето си стои в цокъла, да свържеш неговия пин "85" към шаси. Мисля, че това най лесно ще направиш с тънко кабелче. Кабелчето и пина на релето трябва да са включени едновременно в гнездото на цокъла.
                          Така свири та се къса!
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Това означава, че някъде се губи връзката между пин "85" на релето и пин 5 на онази букса на волана.

                            Локализирай означената на скицата букса:



                            Тя е от същата страна на таблото където е и релето.

                            Направи с едно кабелче връзка между пин 7 от тази букса и шаси (буксата трябва да си стои включена) и виж дали свири клаксонът. Загледай и цвета на кабела от този пин 7 дали е същия като този на пин 5 от онази букса на волана.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Това означава, че някъде се губи връзката между пин "85" на релето и пин 5 на онази букса на волана.

                              Локализирай означената на скицата букса:



                              Тя е от същата страна на таблото където е и релето.

                              Направи с едно кабелче връзка между пин 7 от тази букса и шаси (буксата трябва да си стои включена) и виж дали свири клаксонът. Загледай и цвета на кабела от този пин 7 дали е същия като този на пин 5 от онази букса на волана.
                              Честно казано тази букса е доста навътре и просто няма как да видя номерчето на пина Иначе в нея влиза същият кабел като на пин 5 от волана - кафяв с черна ивица, дадох го на маса - нищо. Усещам как ще ми кажеш да свалям таблото с бушоните
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Твърде вероятно е този пин 7 на буксата да не контактува добре спрямо таблото. Опитай да я размърдаш или почистиш.
                                В таблото няма кой знае какво да се скапе. Има едни прости шини на няколко слоя.
                                В краен случай има един лесен и бърз български вариант

                                Онова кабелче дето го беше боднал заедно с релето в цокъла (на пин 85) краят, който допираше до шаси го свържи към проводника от пин 7 на буксата и си в джаза


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X