Мисля, че това на скицата е изглед отзад. Тъй че гледай пин 5 на другата букса (лявата на снимката).
Известие
Collapse
No announcement yet.
Неработещ клаксон!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМисля, че това на скицата е изглед отзад. Тъй че гледай пин 5 на другата букса (лявата на снимката).на другата букса пин 5 явно е на кафевият кабел с черната лентичка, щото до него на празното гнездо пише 6. Дадох му маса - не свири. Това черното реле как мога да го проверя?
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИзвади го от гнездото му и разгледай означенията на изводите му. Локализирай изводи "30" и "87" в цокъла, свържи ги с едно мостче и виж дали ще се обадят тромбите.Това реле е малко завряно та докато го пънках си помогнах с една отвертка, явно нещо опря между крачетата и клаксонът взе, че се разсвири хаха Извадих релето и му дадох + и - на 85 и 86 - b_angelov даде тоя акъл (той ми каза така да направя
) цъка там нещо уж работи. Слагам го - пак не свири?! .. бля какво става не знам
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТоку що това правихТова реле е малко завряно та докато го пънках си помогнах с една отвертка, явно нещо опря между крачетата и клаксонът взе, че се разсвири хаха Извадих релето и му дадох + и - на 85 и 86 - b_angelov даде тоя акъл (той ми каза така да направя
) цъка там нещо уж работи. Слагам го - пак не свири?! .. бля какво става не знам
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеА релето чуваш ли го да цъка, когато е на мястото си и когато натискаш клаксона или допираш онзи пин 5?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Боднах по един кламер в леглата на 85 и 86 има постоянен + и постоянен - ?!
---------- Post added at 14:52 ---------- Previous post was at 14:50 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеИзвади релето от цокъла, бодни единия край на някакъв проводник в гнездото "85", вкарай релето в цокъла и допри другия край на проводника някъде на шаси и кажи какво се случва.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Целта е така както релето си стои в цокъла, да свържеш неговия пин "85" към шаси. Мисля, че това най лесно ще направиш с тънко кабелче. Кабелчето и пина на релето трябва да са включени едновременно в гнездото на цокъла.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеБоднах по един кламер в леглата на 85 и 86 има постоянен + и постоянен - ?![COLOR="Silver"]
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЦелта е така както релето си стои в цокъла, да свържеш неговия пин "85" към шаси. Мисля, че това най лесно ще направиш с тънко кабелче. Кабелчето и пина на релето трябва да са включени едновременно в гнездото на цокъла.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Това означава, че някъде се губи връзката между пин "85" на релето и пин 5 на онази букса на волана.
Локализирай означената на скицата букса:
Тя е от същата страна на таблото където е и релето.
Направи с едно кабелче връзка между пин 7 от тази букса и шаси (буксата трябва да си стои включена) и виж дали свири клаксонът. Загледай и цвета на кабела от този пин 7 дали е същия като този на пин 5 от онази букса на волана.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова означава, че някъде се губи връзката между пин "85" на релето и пин 5 на онази букса на волана.
Локализирай означената на скицата букса:
Тя е от същата страна на таблото където е и релето.
Направи с едно кабелче връзка между пин 7 от тази букса и шаси (буксата трябва да си стои включена) и виж дали свири клаксонът. Загледай и цвета на кабела от този пин 7 дали е същия като този на пин 5 от онази букса на волана.Иначе в нея влиза същият кабел като на пин 5 от волана - кафяв с черна ивица, дадох го на маса - нищо.
Усещам как ще ми кажеш да свалям таблото с бушоните
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Твърде вероятно е този пин 7 на буксата да не контактува добре спрямо таблото. Опитай да я размърдаш или почистиш.
В таблото няма кой знае какво да се скапе. Има едни прости шини на няколко слоя.
В краен случай има един лесен и бърз български вариант
Онова кабелче дето го беше боднал заедно с релето в цокъла (на пин 85) краят, който допираше до шаси го свържи към проводника от пин 7 на буксата и си в джаза
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment